Automobilio padangos yra vienas svarbiausių komponentų, užtikrinančių tiek paties automobilio, tiek aplinkinių saugumą. Mūsų klimato sąlygos įpareigoja automobilio padangas keisti bent du kartus per metus – rudenį ir pavasarį, tačiau ne visais atvejais. Pasirinkus universalias padangas, jomis važinėti galima visus metus, tačiau reikėtų tinkamai įvertinti visas aplinkybes.

Universalios padangos leidžia šiek tiek sumažinti finansines išlaidas, nes jos gali būti naudojamos tiek vasarą, tiek žiemą. Tačiau gamintojai rekomenduoja atsižvelgti į tam tikras aplinkybes ir universalias padangas naudoti labai gerai įvertinus situaciją. Nors jos yra gana patikimas variantas žiemos metu, tačiau nerekomenduojama jas eksploatuoti esant sudėtingoms eismo sąlygoms. Ypatingai snieguotais ar apšalusiais keliais, labiausiai pasiteisina tiems vairuotojams, kurie vairuoja retai arba nedidelius atstumus.

Be to, naudojant universalias automobilio padangas reikėtų kruopščiai sekti padangose esantį slėgį, kuris įtakoja padangų dėvėjimąsi. Labai svarbu, kad protektoriaus gylis nebūtų mažesnis nei numato kelių eismo taisyklės (KET). Lietuvoje vasarą protektoriaus gylis turi būti ne mažesnis kaip 1,6 mm, tuo tarpu žiemą – ne mažiau kaip 3 mm. Tačiau nerekomenduojama rizikuoti ir pasiekti šią minimalią ribą, nes ties šia riba saugumas užtikrinamas minimalus. Todėl kiekvienu atveju reikėtų įvertinti saugumo ir sutaupytų lėšų santykį.

Dar vienas iš šių padangų privalumų yra tas, kad nelieka rūpesčio dėl sezoninių padangų saugojimo. Kalbant apie sezonines padangas, žiemines padangas iš bėdos taip pat galima naudoti ir vasarą, jeigu jos nėra dygliuotos.

Dygliuotas padangas eksploatuoti vasarą draudžia Lietuvos kelių eismo taisyklės. Tiesa, kai kuriose šalyse tokių padangų eksploatavimas draudžiamas apskritai. Tačiau verta žinoti, kad žieminės padangos yra ženkliai minkštesnės gumos, todėl jos vasarą dėvisi intensyviau, o kaina jų yra didesnė.