Kartais dienos pabaigoje jaučiame raumenų skausmą, negalime atsitiesti ar pasukti galvos. To priežastis yra raumenų spazmai. Raumenų įtampa atsiranda dėl nuolatinės emocijų kontrolės, nes gyvenime dažnai tenka sulaikyti mintis ir jausmus. Energija, nerandanti išeities žodžiais ar veiksmais, sukuria įtampą raumenyse.

Kūnas ir psichika yra neatskiriamai susiję. Raumenų sistema patiria emocinę įtaką, kuri gali būti išreikšta, pavyzdžiui, sąmoningu emocijų slopinimu. Dėl raumenų įtampos kūnas prisitaiko prie streso.

Mūsų raumenų sistema yra užimta visą dieną. Gerai koordinuotas raumenų darbas užtikrina normalią žmogaus kūno veiklą, leidžiančią atlikti įvairius fizinius veiksmus.

Šis mechanizmas atsiranda jau ankstyvoje vaikystėje, o ateityje tai gali sukelti psichikos sutrikimų. Jei ignoruosite kūno signalus ir reguliariai nesuteiksite psichofizinio atsipalaidavimo, garantuojama lėtinė raumenų įtampa ir vėlesni organinių medžiagų sutrikimai.

Lėtinė įtampa yra raumens būklė, kai jis yra nuolat įtemptas, neatsižvelgiant į tai, ar žmogus ilsisi, ar dirba. Taip yra dėl smegenų sužadinimo centrų. Kol bus šių pažeidimų, atsiras raumenų spazmas.

Šis spazmas gali būti nejaučiamas daugelį metų, tačiau galiausiai fizinis raumens nusidėvėjimas pasieks tokį lygį, kad jis negalės atlikti savo funkcijų ir palaipsniui nustos reaguoti į smegenų siunčiamus impulsus.

Štai keletas žingsnių, padedančių sumažinti raumenų įtampa:

Apšilimas
Kai jūsų kūnas jaučiasi įsitempęs, išsimaudykite šilto vandens vonioje, kad atpalaiduotumėte raumenis;
• Reguliarus masažas Vilniuje
Gali padėti sumažinti skausmą per kelias minutes. Masažas su sezamo aliejumi, garstyčių aliejumi, alyvuogių aliejumi ar masažo kremu yra naudingas įveikiant fizinį stresą;
Lengvas tempimas
Tempimo pratimai gali įveikti įtampą ir atpalaiduoti raumenų spazmus. Šiek tiek pasitempęs išvengsite tolesnių sužeidimų ar įtempimų.
Pasivaikščiojimas
Be raumenų tempimo judesiu, vaikščiojimas yra būdas sumažinti įtampą sukeliantį stresą. Atlikite lengvą mankštą, kad raumenys nebūtų įsitempę.
• Gerkite pakankamai vandens
Negeriant pakankamai vandens, gali atsirasti raumenų mėšlungis.